Wat zeggen onze klanten over ons?
Venturion Health & Care
‘Lancom verzorgt de volledige ICT inrichting, inclusief het gebruik van VoIP telefonie bij verschillende bedrijven van Venturion Health & Care. Deze samenwerking is tot stand gekomen in 2012/2013. Sinds de start van de samenwerking heeft Lancom Venturion Health & Care zien groeien en ontwikkelen van bedrijf met +/- 70 medewerkers naar een professionele organisatie met +/- 1000 medewerkers. Lancom heeft ervoor gezorgd dat de ICT inrichting is mee ontwikkeld, zodat Venturion Health & Care ICT kan inzetten als strategisch middel richting haar klanten.
Er is sprake van sterke wederzijdse betrokkenheid. Venturion Health & Care doet regelmatig overnames waarbij zij Lancom meteen vanaf het begin betrekt. Dit omdat Lancom dan direct een inschatting kan maken van de implicaties van de overname op ICT gebied. Verder is er sprake van rechtstreeks contact tussen Lancom en andere zakelijke contacten van Venturion Health & Care. Als er bijvoorbeeld een probleem is met een applicatie, neemt Lancom zelf contact op met de betreffende organisatie. Zo is er meteen contact tussen de personen met de benodigde technische kennis zonder dat er efficiency verloren gaat door het gebruik van een tussenpersoon.
Het is fijn dat er echt sprake is van een partnership waarbij beide organisaties hun relatie continu verbeteren. Lancom wordt betrokken en krijgt de kans om mee te denken bij zaken die verder gaan dan ICT, zodat dit de samenwerking weer versterkt. Tevens voorkomt deze wederzijdse betrokkenheid dat medewerkers van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Venturion Health & Care zou Lancom zeker aanbevelen aan collega bedrijven. Sterker nog, dit heeft ze al meerdere keren gedaan waardoor nieuwe relaties tot stand zijn gekomen.’
ETL-BNA
‘Lancom voert een doorlopende opdracht uit voor ETL-BNA. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het hosten van de cloud en de ICT-omgeving. Hierbij worden ook de lokale werkplekken beheerd door Lancom. De samenwerking met Lancom verloopt fijn. Als er hulp nodig is, wordt er adequaat gereageerd. Lancom heeft er alles aan gedaan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen en de overlast voor de gebruikers tot een minimum te beperken.
Uiteraard zijn er altijd verbeterpunten, maar ook daar valt goed met elkaar over te praten. ETL-BNA had wat issues op ICT-gebied en daar heeft Lancom externe specialisten voor ingevlogen om het op te lossen. Lancom staat open voor feedback en neemt ook direct actie. Automatisering is een ‘gewoon goed’ geworden en voor de eindgebruikers is het vanzelfsprekend dat alles werkt. Als er dan toch iets is dat niet werkt, ligt dit niet altijd aan de automatiseerder. Ondanks dat Lancom er niet altijd iets aan kan doen, zoeken haar medewerkers altijd naar de beste oplossing.
ETL-BNA zou Lancom zeker aanbevelen bij andere bedrijven. De lijnen zijn erg kort en hierdoor is de persoonlijke aandacht groot!’