Als ondernemer doe je het liefst waar je goed in bent: ondernemen.

Het overige laat je graag aan experts over. Daarom neemt Lancom al je ICT-zorgen uit handen. Met all-in ICT-beheer. 

 

Preventief beheer is de basis
Een ICT-probleem kondigt zich meestal van te voren aan, waarna het voor down-time zorgt. De kunst is om vooraf actie te ondernemen. De ICT-omgevingen die wij als systeembeheerder implementeren zijn op de kritische componenten al dubbel uitgevoerd. Een wakend oog is van onschatbare waarde.

Alles of een deel uitbesteden?
De meeste van onze klanten hebben hun gehele automatisering bij ons ondergebracht. Het is ook mogelijk dat wij een deel van je ICT-omgeving beheren.

Vast bedrag per medewerker per maand
Bij Lancom betekent all-in beheer dat je de gehele ICT uitbesteed. Voor een vast bedrag per medewerker, ongeacht hoe vaak je ondersteuning nodig hebt.

SPOC (Single Point Of Contact)
Wij geloven in SPOC voor alle ICT-beheer zaken. Ook voor zaken die door derden moeten worden opgelost. Denk aan specifieke applicaties, van een aparte software-leverancier. Lancom zorgt in dat geval voor het bewaken van het ticket en het aansturen van de externe partij (en). Dat betekent één aanspreekpunt die pas tevreden is als jij het bent.

All-in beheer
De all-in overeenkomst biedt dekking voor onbeperkt support op afstand, het monitoren van alle kritische componenten van je ICT omgeving, het updaten en patchen van uw servers en 24/7 support voor storingen.

Servicedesk
De servicedesk is je eerste aanspreekpunt voor ondersteuning van je gebruikers. En voor preventief beheer van je ICT omgeving. Onze servicedesk lost een groot deel van de storingen op afstand op. Dit verkort de doorlooptijd van storingen aanzienlijk. De servicedesk registreert, coördineert, bewaakt en rapporteert alle incidenten en draagt zorg voor tijdige afhandeling.

On-site support
Mocht een probleem niet op afstand op te lossen zijn, dan zorgt de servicedesk ervoor dat er een engineer wordt ingepland. Deze lost het probleem op locatie op. Lancom heeft een landelijke dekking.

On-site beheer
Heb je behoefte aan een Lancom medewerker op locatie, op vaste tijdstippen? Dat is zo geregeld. Deze medewerker is dan je vaste aanspreekpunt voor alle ICT-vragen binnen je organisatie. Dit kan al voor één dag per maand.

Wil je ook je ICT beheer uitbesteden?
Wil je in control zijn over je ICT-omgeving? Maak dan snel een afspraak voor een quickscan door één van onze adviseurs.