Leadworks

Leadworks helpt bedrijven aan leads voor new business, brengt de markt in kaart en signaleert verkoopkansen. Voorheen werden potentiële nieuwe klanten door Leadworks met name telefonisch benaderd. Tegenwoordig is het bedrijf zeer actief met inbound marketing en het genereren van online leads. Met name de laatste pijler is de meest belangrijke.

Marischka Brouwer, directeur van Leadworks: “Voordat wij met Lancom om de tafel gingen, hadden wij twee servers op locatie staan. We zochten een goede actuele oplossing om de ontwikkelingen in de markt te volgen. Verder hadden we heel veel problemen met de telefonie. Natuurlijk zeer vervelend als het je core business is.”

Alle communicatie geïntegreerd
Het was voor Leadworks belangrijk dat de twee servers eruit gingen, dat de telefonie weer goed zou werken en ook dat de software optimaal geïntegreerd zou worden.

Marischka: “Van Lancom hebben wij het advies gekregen om een volledige overstap naar de Cloud te maken. Het scenario wat het beste bij ons past en waar wij voor gekozen hebben is de Lancom Workspace 365. Ook hebben wij gekozen om de call center software volledige in het datacenter van Lancom onder te brengen. Wij hebben voor Lancom gekozen om de eenvoudige reden dat ze uitstekende referenties hebben. En ons de ideale oplossing boden.”