Door Lancom 3 mei 2019

24/7 servicedesk

“Onze verbindingen dienen 24/7 beschikbaar en operationeel te zijn”

Dat is het uitgangspunt van de ict-omgeving van uw bedrijf. Storingen, down time en ander ongemak kunt u niet gebruiken en daar betaalt u ook niet voor. Als ondernemer doet u het liefst waar u goed in bent en dat is ondernemen. Het overige laat u dan ook graag aan experts over zoals Lancom.

Uw ict-omgeving is anno nu volledig afhankelijk van een betrouwbare internetverbinding. 24/7 online toegang, waar ook vandaan, is essentieel voor een goede bedrijfsvoering. Lancom maakt het realiseren en onderhouden van uw dataverbinding tot haar prioriteit. Onze verbindingen zijn 24/7 beschikbaar, zodat u altijd kunt inloggen en communiceren met de buitenwereld.

Wij houden uw verbindingen 24/7 in de gaten, middels onze monitoring systemen. Ervaring leert dat een ict-probleem zich meestal van te voren aankondigt en dan voor down time zorgt. De kunst is dus om vooraf al maatregelen te nemen. De ict-omgevingen die wij als systeembeheerder implementeren, zijn op kritische componenten reeds dubbel uitgevoerd. U begrijpt: een wakend oog is van onschatbare waarde.

Onze servicedesk is uw eerste aanspreekpunt voor ondersteuning en preventief beheer van uw ict-omgeving. Storingen worden grotendeels op afstand opgelost, hetgeen u een aanzienlijke tijdsbesparing oplevert. De servicedesk registreert, coördineert, bewaakt en rapporteert alle mogelijke incidenten en draagt zorg voor een adequate afhandeling en oplossing.

Onze centraal gelegen datacenters zijn voorzien van de nieuwste technologieën en worden 24/7 bewaakt. Een all-in overeenkomst van Lancom levert u onbeperkte support op afstand, het monitoren van alle kritische componenten van uw ict-omgeving, het updaten en patchen van uw servers en 24/7 support voor storingen.

En …….. is uw probleem niet volledig op afstand oplosbaar, dan plannen wij direct een engineer in, die bij u op locatie het probleem oplost, waar dan ook in Nederland.